Αίτημα για εμφανή ελαττώματα πρέπει να ασκηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες μετά την αγορά των εμπορευμάτων, ενώ κρυμμένα ελαττώματα - στην ανακάλυψή τους, αλλά όχι αργότερα από τη λήξη της εγγύησης τους. Τα έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος που συνδέεται με την απαίτηση και να στείλετε σε μια νέα περίοδο της εγγύησης θα πρέπει να βαρύνει τον κατασκευαστή.
Ελαττώματα ως αποτέλεσμα κακή λειτουργία, ο κατασκευαστής δεν δέχεται επιστροφές! Απαιτήσεις που πρέπει να γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν παρουσίασης της απόδειξης.